O mnie

Karolina Jabłońska – właścicielka firmy Event Connect, absolwentka Politechniki Łódzkiej, Centrum Kształcenia Międzynarodowego – International Faculty of Engineering oraz Uniwersytetu Gestion et Menagement w Grenoble. Swoją karierę zaczynała w międzynarodowej firmie z kapitałem amerykańskim w Paryżu, gdzie nabyła pierwszych doświadczeń biznesowych.

8-letnia praktyka w dziedzinie marketingu w różnych branżach, wprawa w zarządzaniu projektami, ludźmi oraz zmysł organizacyjny, pozwalają łatwo adoptować się jej do nowych środowisk biznesu.

W relacjach z partnerami i klientami słucha swojej wewnętrznej intuicji, która pozwala na szybką ocenę sytuacji i możliwości wzajemnej współpracy. Odpowiedzialna, za to, co robi. Wierząc w projekt, poświęca mu maksimum czasu, by ukończyć go z sukcesem.

Perfekcyjna organizatorka – specjalistka od spotkań biznesowych, w organizacji których posiada wieloletnie doświadczenie. Każde spotkanie kreuje tak, by było szczególne i niepowtarzalne.

Współpracuje na skalę międzynarodową – z uczelniami, stowarzyszeniami oraz fundacjami. Zorganizowała wiele spotkań, imprez oraz wyjazdów zagranicznych dla takich państw, jak Francja czy Chiny.